torsdag 17 oktober 2013

Nedsläckta auktioner på Tradera



Jag brukar ju ibland lägga ut min änglar på Tradera,och gjorde så även med dessa 3figurer.Det skulle slutat på Söndag,men idag hade Tradera avslutat alla 3 auktioner bara för man inte fick kalla dem för TILDA i objektbeskrivningen och att det inte var några orginal Tildor,jag tyckte det var en dålig förklaring,prinsessan på ärten är ju ingen original tilda men Skridskotildan är ju allt taget från Tone finnangers böcker.Så från och med nu så ska jag kalla mina Änglar för MATILDA så vill ni hitta mig på TRADERA så sök på MATILDA eller ÄNGEL eller MARLENES ÄNGLAR och på kategorin HOBBY-HANTVERK

11 kommentarer:

  1. Przepiękne prace!!! Dopracowane w każdym detalu!!! Pozdrawiam

    SvaraRadera
  2. You are brilliant do you know that You fill my heart with smiles.....thank you !

    SvaraRadera
  3. Piękne aniołki dopieszczone że miło popatrzeć ;-)

    SvaraRadera
  4. I love the angel doll! Very beautiful ! :)

    SvaraRadera
  5. Detta har hänt mig också en gång, jag blev inte så glad kan jag säga...
    Nu skriver jag Tildainspirerat eller Tildastil eller liknande istället.

    SvaraRadera
  6. I'm really enjoying the design and layout of your blog. Its a very easy on the eyes which makes it much more enjoyable for me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to create your theme? Fantastic work!

    Best Cccam Server

    SvaraRadera
  7. Марлен, Ваши куклы очаровательны! Желаю Вам новых творческих идей и успехов!)

    SvaraRadera
  8. Tradera är ju dumma i huvudet! Själv fick jag betala 65 kr i auktionsavgift för en auktion som inte blev av. Jag ombads lägga ett negativt omdöme för att slippa avgiften, men jag ville inte göra det. Köparen förklarade sin situation och jag accepterade den och vi avbröt i godo. Men trots att jag förklarade detta sa de att "nej, negativt omdöme kräver vi för att kreditera en auktion".
    Jag kommer aldrig mer använda tradera efter det här, de har ingen urskiljningsförmåga alls.

    Lycka till med dina auktioner, jag är väl idiot för att jag inte förstår skillnaden. Jo.. dina tildor är finare!

    kram Linnea

    SvaraRadera
  9. SUPER ! j'adore ce que vous faites ! bravo

    SvaraRadera
  10. Dina änglar vackra Prinsessan på ärten, även jag har gjort dem inte så vacker som din, jag vill veta att du fortfarande kan hålla kuddar, jag måste stödja dem för stöd, hur gör du? en varm hälsning Vanda

    Bellissimi i tuoi angeli principessa sul pisello, anche io li ho fatti non belli come i tuoi , vorrei sapere tu riesci a tenere fermi i cuscini , io devo appoggiarli ad un sostegno, tu come fai ? un caro saluto Vanda

    SvaraRadera